Mikołajkowa wycieczka klasy 3 TTŻ
2017-12-12 08:04:27

W dniu 7 grudnia 2017 roku uczniowie klasy trzeciej Technikum Technologii Żywności wraz z wychowawczynią, Panią Agnieszką Grabowską oraz Panią Dorotą Roszkowską wyruszyli na wycieczkę do Tykocina i Białegostoku.

Pierwszym celem podróży było zwiedzenie i poznanie historii Tykocina. Obejrzeliśmy rynek otoczony zabytkowymi drewnianymi budynkami, plac i pomnik Czarnieckiego, Kościół Trójcy Przenajświętszej i wybudowany niedawno zamek. Niektórzy znali przyległe uliczki oraz restaurację "Alumnat" z takich filmów jak "Biała sukienka" i "U Pana Boga w ogródku". Zwiedziliśmy najsłynniejszy zabytek, Wielką Synagogę, gdzie obecnie znajduje się Muzeum Kultury Żydowskiej. Potem odwiedziliśmy pokój Rabina, Gabinet Glogerowski i Galerię Malarstwa Zygmunta Bujnowskiego.

Kolejnym etapem wycieczki był park trampolin "Strefa Wysokich Lotów" w Białymstoku, gdzie pod opieką doświadczonych instruktorów odbyliśmy zajęcia "WF do góry nogami". Wyczerpujący trening połączyliśmy ze znakomitą zabawą.

Ostatnim punktem programu był film "Listy do M.3" w Kinie Helios. Bohaterowie pokazali nam potęgę miłości, rodziny, wybaczenia i wiary w to, że ten niezwykły świąteczny czas pełen jest niespodzianek.

Zmęczeni napiętym programem wycieczki ale szczęśliwi wróciliśmy do domu

Ekopracownia WFOSIGW Białystok Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Ministerstwo klimatu i środowiska